خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دربی برگزار می‌شود اما بدون تماشاگر ؛ سرگیجه عجیب برای برگزاری یک دیدار فوتبال!

دربی برگزار می‌شود اما بدون تماشاگر و این آخرین تصمیمی است که فعلا و در فاصله یک روز تا زمان مقرر برای برگزاری شهرآورد پایتخت اعتبار دارد.

به گزارش انصاف ورزشی، برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران تبدیل به یک سرگیجه بزرگ و غیرقابل قبول از سوی فدراسیون نشینان شد.

ظهر روز شنبه بود که مصاحبه‌ای از مهدی تاج با خبرگزاری صداوسیما منتشر شد و در آن ریاست فدراسیون فوتبال اعلام کرد که دربی با تماشاگر برگزار خواهد شد اما ساعاتی بعد معاونت استانداری تهران اعلام کرد که با توجه به تصمیم اتخاذ شده مقرر شده است تا دربی لغو شود و این دیدار به کلی برگزار نشود آنهم به علت آلودگی عجیب و غریب شهر تهران.

حالا اما در شرایطی که خبری از بهبود اوضاع آب و هوا و آلودگی فزاینده هوای تهران نیست، طبق تصمیم فدراسیون، سازمان لیگ و شورای تامین استان تهران دربی پایتخت برگزار می‌شود آنهم بدون تماشاگر!

یعنی در حدود 48 ساعت سه تصمیم متفاوت و متناقض در خصوص برگزاری مهمترین بازی فوتبال باشگاهی ایران توسط مسئولین اجرایی اتخاذ شده است و یا دست‌کم در اعلام آن عجله شده است که اصلا نشانه خوبی برای فوتبال ایران نیست.

به هرروی دربی برگزار می‌شود اما بدون تماشاگر و با این تفاسیر دو تیم استقلال و پرسپولیس روز سه شنبه 29 آذر 1401 از ساعت 17:30 در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی تهران برگزارکننده دربی شماره 99 خواهند بود.

این اولین دوئل یحیی گل محمدی و ریکاردو ساپینتو پرتغالی در دربی پایتخت خواهد بود و باید دید دربی 99 با قضاوت محمدحسین زاهدی فر چگونه از آب درمی‌آید.

دربی برگزار می‌شود اما بدون تماشاگر ؛ سرگیجه عجیب برای برگزاری یک دیدار فوتبال!
دربی برگزار می‌شود اما بدون تماشاگر ؛ سرگیجه عجیب برای برگزاری یک دیدار فوتبال!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا