خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جلوگیری از سخنرانی علی مطهری در مشهد

صبح یکشنبه از سخنرانی دکتر علی مطهری، نایب رییس مجلس به مناسبت اربعین در مشهد جلوگیری شد. میزبان مراسم، مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان بود.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز از مشهد، پلیس پیش از حضور آقای مطهری برای سخنرانی، در سالن همایش ساپکو حاضر شد و با اعلام این که سخنرانی لغو شده، حاضران را متفرق کرد.

45672

عکس مربوط به حدود ساعت 9:45، پس از اعلام لغو برنامه است

شنیده شده بود که علی مطهری علی رغم مخالفت با سخنرانی اما به میان کسانی که به خاطر سخنرانی او آمده بودند حاضر خواهد شد اما جمعیت به صورت کامل پراکنده شدند.

پیشتر قرار بود که این سخنرانی در سالن رازی مشهد که زیرمجموعه ی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود ولی محل برگزاری در ساعاتی پیش از آن با دستور برخی نهادها تغییر کرد.

خبر تکمیلی در ساعت 12:15 ظهر | موضع میزبان

بتول گندمی، رئیس مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: هنوز از علت لغو برنامه آگاه نیستیم. مکاتبات برای دریافت مجوز از استانداری و فرمانداری از 10 روز قبل انجام شد اما روز گذشته ساعت 3 بعد از ظهر، بعد از پیگیری‌ها و حتی تغییر سالن، به ما اطلاع دادند که دستور مبنی بر برگزار نشدن برنامه است.

وی خاطر نشان کرد: امروز نیز مکاتبات خود را برای تغییر سالن، از دانشکده رازی به سالن ساپکو انجام دادیم؛ در مجموع برگزاری این برنامه برای عموم مردم نبود و تنها احزاب حامی دولت و اصلاح طلبان به این برنامه دعوت شده بودند. همچنین محتوای برنامه سیاسی نبود و قرار بود به علت عزاداری اربعین حسینی، علی مطهری در خصوص امام حسین و اصلاح حکومت سخنرانی کند؛ حتی دیروز وقتی با خبر مخالفت مواجه شدیم، با حجت الاسلام عجم برای جایگزینی سخنرانی هماهنگ کردیم تا اگر آقای مطهری قادر به صحبت نشد، آقای عجم سخنرانی کند.

وی با بیان این‌که «باید از آقای استاندار بپرسیم چرا نایب رییس مجلس نمی‌تواند در کلانشهر مشهد صحبت کند؟» گفت: اگر علی مطهری مشکلی برای سخنرانی دارد چرا همین موضوع 10 روز پیش یا حداقل دو روز پیش اعلام نشد؟ چرا زمانی که اطلاع‌رسانی‌ها انجام شد، طی مدت کمتر از 20 ساعت از لغو برنامه خبر می‌دهند؟
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ما خواهان تعامل در مشهد هستیم، اما رفتارهایی که انجام می‌شود حکایت از یک نگاه حذفی دارد که حتی شامل نایب رییس مجلس هم می‌شود.

خبرهای مرتبط تکمیلی:

دستور وزیر کشور +اعتراض علی مطهری به رفتار «داعش‌گونه» در مشهد

تهدید علم الهدی به شکایت از علی مطهری

خبر پلمپ دفتر اصلاح طلبان خراسان رضوی!

«دادستان جواب تلفن‌های استاندار خراسان رضوی را نداد»

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان فردوسی درباره ی لغو سخنرانی مطهری

آقای علم الهدی! سخنرانی نائب رئیس مجلس جمهوری اسلامی را تحریم کردید

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب آقا میری ، بسیار سپاسگزارم که درکی چنین عمیق از مسائل دارید وریشه مشکلات را بیان کردید.البته مطمئنا آن مادر هم چندان بی تقصیر نبوده ولی هر خلافی هم که کرده باشد لایق رفتاری این چنین نیست.

  2. آدم یاد دوران خان و خان بازی و ملوک طوایفی می افتد. خدا عاقبت همه ما را بخیر کند

  3. اگر دولت و وزارت کشور در مورد نحوه شمارش واعلام نتیجه انتخابات مجلس در مشهد کوتاه نمیامدند وبرای کشف حقیقت پافشاری میکردند امروز مشهد تمام وکمال در اختیار برخی آقایان نبود پنج نماینده مجلس ، آقای علم الهدی وداماد بزرگوارشان جناب آقای رئیسی “تولیت محترم آستان قدس ” مشهد را تمام وکمال در اختیار دارند ودیر نیست زمانیکه وحدت نمایندگان مشهدی را در حمایت از اعمال آقای علم الهدی در مجلس ببینیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا