خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش کیهان به «تشکیل شورای میانه‌روها»

روزنامه‌ی اصولگرای کیهان در متنی با عنوان ««خودمنجی‌پنداری» مدعیان اصلاحات با تابلوی میانه‌روی!» به ایده‌ی تشکیل شورای میانه‌روها واکنش نشان داد.

به‌گزارش انصاف نیوز، این رسانه‌ی حامی دولت سیزدهم نوشته است: مدعیان اصلاحات همواره خود را میانه‌رو و سایر اشخاص و جریان‌های سیاسی را به میزانی که با آنها زاویه داشته باشند، تندرو می‌دانند.

متن کامل این نوشته‌ی کیهان در پی می‌آید:

«روزنامه آرمان ملی روز گذشته در مطلبی به تشکیل «شورای میانه‌رو‌ها» با ترکیب سیدمحمد خاتمی، حسن روحانی، علی لاریجانی، علی‌اکبر ناطق نوری و سیدحسن خمینی اشاره کرد و به نقل از علی مطهری [در گفت‌وگو با انصاف نیوز] نوشت: اگر چنین افرادی امکان حضور در انتخابات را داشته باشند، قطعا به سود نظام است.

مدعیان اصلاحات همواره خود را میانه‌رو و سایر اشخاص و جریان‌های سیاسی را به میزانی که با آنها زاویه داشته باشند، تندرو می‌دانند. بدون آنکه به خط امام رحمه‌الله علیه و انقلاب توجه کنند و مواضع خود و دیگران را نسبت به آن بسنجند.

همچنین این افراد علی‌رغم اینکه شش دولت از 9 دولت پس از جنگ تحمیلی در اختیار آنها بوده است، به جای آنکه پاسخگوی عملکرد خود باشند، همواره مدعی‌اند حضور آنها در هر شرایطی برای نظام سودمند است و کشور بدون حضور آنها دچار بحران و خسارت خواهد شد!»


انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آقای شریعتمداری، اگر روزی روزگاری کسی باید پاسخگو باشد، اول شما هستید و گروه تان. کارنامه ی سیاهی دارید و هیچ گاه پاک نخواهد شد. همه توان خود را گذاشته اید برای عقب نگه داشتن مردم این سرزمین. برای گرفتن شادی هاشان. برای خفه کردن شان. بیش از 40 سال است اندرونی نشسته اید و روشنایی می پایید که مبادا زندگی مردم آرامش داشته باشد. که زندگی کنند. که عشق بورزند. که باشند. دولت در سایه هم یک سری قوانین و اصولی دارد. شما را نمی دانم به چه اصولی پایندید. آن چه که از اندرونی شما بیرون میاید کینه است و نفرت به مردمانی که فقط دوست دارند زندگی کنند. به حساب خود برسید قبل از آن که به حساب شما برسند.

  2. در اثبات فساد سیستمی ساختار یافته همین بس که این فرد سالهاست با پول بیت المال در روزنامه کیهان هر اراجیفی را منتشر میکند و به راحتی به هر کسی که با او در یک خط فکری نباشد اهانت و فحاشی میکند ولی به جای بازداشت و محاکمه ، تقدیر نیز میشود
    #کاسبان خون مردم

  3. این جماعت فقط و فقط یک ماموریت داشتند و ان هم نابودی ایران و ایرانی بود. تاریخ قبل از ۵۷ رو مطالعه کنید ببینید همین به اصطلاح مبارزان جاسوس کجا بودن. اینا اومده بودن جلوی پیشرفت ایران رو بگیرن و خودشون هم چمبره زدن روی ثروت این کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا